Informacja o Punktach Nieodpłatnej Pomocy Prawnej na terenie Powiatu Brzeskiego
Szanowni Państwo
Informujemy, iż zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 grudnia 2015 r. w sprawie sposobu udzielania i dokumentowania nieodpłatnej pomocy prawnej, umieszczamy informację dotyczącą udzielania Nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie Powiatu Brzeskiego - tabelę zawierającą informacje o Punktach Nieodpłatnej Pomocy Prawnej (PNPP) na terenie Powiatu Brzeskiego ich usytuowanie tabelę oraz harmonogram wskazujący dni i godziny, w których będzie udzielana nieodpłatna pomoc prawna w 2017 roku (plik PDF do pobrania).
2017_Informacja_o_zasadach_udzielania_NPPpunkty_nowa.pdf
Program wyrównywania różnic miedzy regionami III
Program wyrównywania różnic między regionami III
Nabór wniosków w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w 2017 r.
Realizatorem programu jest samorząd powiatowy, który przyjmie zaproszenie do uczestnictwa w programie.
Terminy naboru wniosków dla adresatów obszarów B, C, D, F i G programu określone zostaną przez realizatorów programu.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku informuje, iż w.w. wnioski będą przyjmowane od 09 stycznia 2017 r. do 09 lutego 2017 r.
W przypadku obszarów programu B, C, D, F i G projektodawca składa wniosek do właściwego samorządu powiatowego, zgodnie z Zasadami dotyczącymi wyboru, dofinansowania i rozliczania projektów dotyczących obszarów B, C, D, F i G programu (procedury realizacji i załączniki).
W przypadku obszaru E programu projektodawca składa wniosek bezpośrednio do właściwego Oddziału PFRON, zgodnie z Zasadami dotyczącymi wyboru, dofinansowania i rozliczania projektów dotyczących obszaru E programu (procedury realizacji i załączniki).
Jednostka samorządu powiatowego będąca realizatorem programu składa wniosek bezpośrednio do właściwego Oddziału PFRON.
Betlejemskie Światło Pokoju w PCPR
W poniedziałek 19 grudnia do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku przybyła sztafeta harcerzy ze szczepu Czarnego działającego przy Zespole Szkół w Jadownikach, którzy wraz ze swoim Komendantem, a zarazem Komendantem całego brzeskiego Hufca im. Mikołaja Kopernika pwd. Bartłomiejem Turlejem oraz dh Anną Poliszak, drużynową z drużyny harcerskiej Jadowite Strzały ze szkoły w Jadownikach.
Wyniki konkursku plastycznego pn. "Stop przemocy".
W dniu 13 grudnia 2016 r. nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu plastycznego na plakat pn. „Stop przemocy”, organizowanego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Brzesku przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku w ramach programu profilaktycznego „Niebieski Parasol - junior”. Konkurs skierowany był do uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu brzeskiego. Udział w konkursie wzięli uczniowie z sześciu szkół: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieniu, Publiczna Szkoła Podstawowa w Niedzieliskach, Zespół Szkół w Sufczynie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Porębie Spytkowskiej, Zespół Szkół Publiczna Szkoła Podstawowa w Wojakowej, Zespół Szkół w Łysej Górze.
Protokół z wyboru wykonawcy - realizacja usługi szkolenia dla uczestników projektu
Projekt „Nowe szanse – nowe możliwości” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0026/16.
Brzesko 15.12.2016
PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY
- Przedmiot zamówienia:
Opis przedmiotu usługi
Realizacja usługi szkolenia dla uczestników projektu z zakresu: Trening analizowania sytuacji społecznej.
Szczegółowy zakres szkolenia:
Trening analizowania sytuacji społecznej: polega na analizowaniu problematycznych trudnych sytuacji interpersonalnych pod katem rozpoznawania celów ich uczestników, reguł społecznych obowiązujących w danej sytuacji, ról, które są w niej stosowane, umiejętności wymaganych w danej sytuacji społecznej i sekwencji działań umożliwiających osiągnięcie celów.
Protokół wyboru wykonawcy - usługi transportowe
Projekt „Nowe szanse – nowe możliwości” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0026/16.
Brzesko 15.12.2016
PROTOKÓL WYBORU WYKONAWCY
Opis przedmiotu usługi
Realizacja usługi transportowej w ramach projektu: „Nowe szanse – nowe możliwości”.
Szczegółowy zakres usługi:
Przejazd na trasie tam w dniu 16.12.2016 do 150 kilometrów dla maksymalnie 18 osób.
Przejazd na trasie powrót w dniu 17.12.2016 do 150 kilometrów dla maksymalnie 18 osób.
Wykaz ofert:
- Bryl & Wójcik Sp. z o.o., wpłynęło: 12.12.2016, koszt za kilometr netto 3 zł., brutto 3,24 zł.
- P.P.H.U „MARK – TRAWEL”, wpłynęło 13.12.2016, koszt za kilometr brutto 2,90 zł.
Wybrana została oferta firmy P.P.H.U „MARK – TRAWEL” – najniższa cena.
Informacja o wynikach postępowania - usługa noclegowo-gastronomiczna
Projekt „Nowe szanse – nowe możliwości” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0026/16.
Brzesko 15.12.2016
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Przedmiot zamówienia:
Usługa noclegowo gastronomiczna na potrzeby realizacji szkolenia dla maksymalnie 18 osób w terminie 16-17.12.2016.
Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru.
Wybrana została oferta firmy: F.H.U. Angelika S.C, Dom wczasowy ”GIEWONT” - miejscowość Murzasichle. Oferta uzyskała największą ilość punktów.
Realizacja usługi transportowej w ramach projektu
ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ
Opis przedmiotu usługi
Realizacja usługi transportowej w ramach projektu: „Nowe szanse – nowe możliwości”.
Szczegółowy zakres usługi:
Przejazd na trasie tam w dniu 16.12.2016 do 150 kilometrów dla maksymalnie 18 osób.
Przejazd na trasie powrót w dniu 17.12.2016 do 150 kilometrów dla maksymalnie 18 osób.
Informację dotyczącą stawki kilometrowej brutto realizacji usługi (w tym stawka VAT) proszę przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w siedzibie PCPR Brzesko, ul. Piastowska 2b, do dnia 15.12.2016 r. do godz. 9:00.
Trening analizowania sytuacji społecznej
ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ
Opis przedmiotu usługi
Realizacja usługi szkolenia dla uczestników projektu z zakresu: Trening analizowania sytuacji społecznej.
Szczegółowy zakres szkolenia:
Trening analizowania sytuacji społecznej: polega na analizowaniu problematycznych trudnych sytuacji interpersonalnych pod katem rozpoznawania celów ich uczestników, reguł społecznych obowiązujących w danej sytuacji, ról, które są w niej stosowane, umiejętności wymaganych w danej sytuacji społecznej i sekwencji działań umożliwiających osiągnięcie celów.
Usługa noclegowo gastronomiczna na potrzeby realizacji szkolenia
I.Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa noclegowo gastronomiczna na potrzeby realizacji szkolenia dla maksymalnie 18 osób w terminie 16-17.12.2016.
Usługa obejmuje:
Pobyt w terminie: 16.12.2016 od godziny 9.00 - 17.12.2016 do godziny 17.00 dla maksymalnie 18 osób,
- Nocleg wraz ze śniadaniem w dniach 16.12.16 dla maksymalnie 18 osób,
- Obiad (zupa, drugie danie, deser, kompot lub napój) w dniach 16,17.12.16 dla maksymalnie 18 osób,
- Przerwa kawowa (ciastka, kawa, napoje, soki, woda mineralna) w dniach 16,17.12.16 dla maksymalnie 18 osób,
- Kolacja grillowa w dniu 16.12.16 dla maksymalnie 18 osób,
- Wynajem Sal szkoleniowych w dniach 16,17.12.16 - 1 sala dla maksymalnie 15 osób.
- Basen w dniach: 16,17.12.16 dla maksymalnie 18 osób - 1 godzina na osobę dziennie.